Etusivu > Arval Blog > Mita Hyotya Hyvan Asiakaspalvelun Tarjoamisesta Arvalille

Mitä hyötyä hyvän asiakaspalvelun tarjoamisesta on Arvalille?

Mitä hyötyä hyvän asiakaspalvelun tarjoamisesta on Arvalille?

Perjantai, helmikuu 22, 2019

Arvalin koko organisaatio on mietitty asiakkaan lähtökohdista. Tästä on luonnollisesti paljon hyötyä asiakkaillemme, mutta väitän että myös meille organisaationa. Uskomme, että hyvä viestintä ulospäin lähtee siitä, että organisaatio toimii hyvin sisäisesti.

Arvalilla on käytössä 10 hengen asiakastiimit, jotka hoitavat aina tietyn määrän autoja. Yksi tiimi toimii kuten pieni organisaatio, sillä samassa tiimissä on kaikkein eri alueiden osaaja mukana. Miksi näin?

  1. Parantaa ilmapiiriä

Saman pöydän ääressä istuessa osastojenvälisiä kuiluja ei synny. Esimerkiksi auton palautuksista ja asiakkaasta vastaavat ihmiset keskustelevat päivittäin keskenään.

  1. Työntekijät saavat tukea ja sparrausapua

Tiimityössä ympärillä on aina ihmisiä, joilta kysyä ideoita tai neuvoa. Asiat ratkeavat heti, eikä niitä tarvitse arvailla yksin.

  1. Parempaa tiedonkulkua yrityksen sisällä

Yhteisen pöydän ääressä kaikki pysyvät paremmin kartalla siitä, mitä muualla yrityksessä tapahtuu. Mahdolliset ongelmatilanteet saadaan myös heti kaikkien tietoon ja ratkaistua.

  1. Organisaatio ei ole haavoittuvainen, jos yksi henkilö on poissa

Kun kaikessa toiminnassa on mukana tiimi, joka on koko ajan kartalla, ei yksittäisistä tiiminjäsenistä tule korvaamattomia. Asiakas saa yhtä hyvää palvelua silloinkin, kun tiimistä joku lomailee.

  1. Toiminta on skaalautuvaa

Arval toimii samalla tavalla joka maassa ympäri maailmaa. Silloin asiakkaan on tietysti helppo asioida kanssamme, sillä asiointi on yhtä laadukasta, on kyse sitten mistä toimipaikasta tahansa. Meitä itseämme sama toimintamalli helpottaa, kun laajennamme toimintaa uusiin maihin. Myös muutokset on helpompi viedä läpi, kun organisaatio toimii samalla tavalla joka maassa.

Ketteryys on nykyajan trenditermi, mutta olemme hyödyntäneet ketteriä menetelmiä jo pitkään. Asiakastiimit ovat on alun perin tehty juuri ketteryyttä miettien.

NPS-tutkimuksen mukaan asiakaspalvelumme toimi erittäin hyvin ja tänä vuonna nostamme rimaa entisestään.

Jos sinulla on kysyttävää, tai haluat pyytää tarjouksen, ota meihin yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake täältä