Lue lisää Arvalin toimista koronaviruspandemian aikana täältä

Home > Corona

Usein kysyttyjä kysymyksiä koronaviruksen vaikutuksista

Usein kysyttyjä kysymyksiä koronaviruksen vaikutuksista

Arval seuraa aktiivisesti ohjeistuksia koronavirusepidemiaa koskien. Noudatamme valtion ohjeistuksia ja olemme näin ollen tehneet nopeita toimia organisaatiossamme.

Listaamme tähän usein kysyttyjä kysymyksiä, joista löydätte informaatiota leasingautojen käyttöä koskien, sekä koronaviruksen aiheuttamien toimien vaikutuksista esimerkiksi autojen huoltoihin liittyen. 

Onko teillä kysymys jota ei näy listalla, tai vastaus ei ole teille selvä?

Voitte soittaa tai lähettää tiimillemme sähköpostia.
Puhelinnumeroon: +3589 8254 1234
Sähköpostiosoitteeseen: info@arval.fi

Olemme tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo. 08.00 – 17.00. Pyydämme teiltä kärsivällisyyttä, mikäli vastausaikamme on pidempi kuin normaalisti.

Autoni on huollossa. Voinko noutaa sen?

Voit noutaa ajoneuvosi normaalisti ellei toisin ole sovittu. Muista ottaa hygieeniset toimenpiteet huomioon. Saavu paikalle yksin, pidä sopiva etäisyys muihin ihmisiin, älä kättele ja desinfioi kontaktipinnat.

Olen sopinut auton noudon huoltoon toimistoltani, mutta en ole paikalla. Miten toimin?

Tällä hetkellä emme voi tarjota noutopalvelua auton huoltoa koskien. Suosittelemme ottamaan yhteyttä huollontarjoajalle ja siirtämään ajankohtaa. Mikäli tämä ei onnistu, niin ottakaa meihin yhteyttä.

Autoni tarvitsee huoltoa tulevien viikkojen aikana. Miten toimin?

Mikäli huollontarjoaja on auki normaalisti, niin tämä onnistuu. Muussa tapauksessa suosittelemme siirtämään huollon ajankohtaa myöhemmäksi ellei huolto ole kiireellinen. Polttomoottoreiden kannalta on tärkeää, että tarkastukset ja tarpeelliset öljynvaihdot tehdään ajoissa, mikäli sen näkee aiheelliseksi.

Olen varannut huollon autolleni lähiviikkoina. Voinko viedä auton huoltoon vai tuleeko se perua?

Suosittelemme varmistamaan huollontarjoajalta, että ovatko he auki normaalisti. Mikäli huollontarjoaja ei pysty suorittamaan auton huoltoa aikataulussa, niin kannattaa huollon ajankohtaa siirtää myöhemmäksi. Mikäli tämä ei onnistu, niin ottakaa meihin yhteyttä.

Voiko auton huolto viivästyä, mikäli varaosien saannissa on viivettä?

Tällä hetkellä näyttää siltä että varaosien tuonti toimii normaalisti. Tilanne voi toki muuttua ja Arval seuraa tilannetta jatkuvasti.

Autoni hajoaa kesken matkan. Saanko Arvalilta apua normaalisti?

Kyllä, Arvalin tiepalvelu on varautunut hyvin erilaisiin tilanteisiin ja tarjoaa palvelua niin hyvin kuin mahdollista. Muista ottaa hygieeniset toimenpiteet huomioon. Pidä sopiva etäisyys muihin ihmisiin, älä kättele ja desinfioi kontaktipinnat.

Miten voin tavoittaa Arvalin tarvittaessa?

Voit tavoittaa meidät normaaleja kanavia käyttäen: soittamalla tai lähettämällä sähköpostia.
Puhelinnumeroon: +3589 8254 1234
Sähköpostiosoitteeseen: info@arval.fi

Prevent JS Alert