Etusivu > Kansainvälinen yhteistyokumppanit > Miksi valita Arvalin leasingpalvelu?

Miksi valita Arvalin leasingpalvelu?

Kansainvälisen autokantahallinnoinnin ulkoistaminen One Arval -ohjelmalle
Yrityksesi autokannan ulkoistus on loistava tapa säästää aikaa ja rahaa. Arvalin ainutlaatuinen One Arval -järjestelmä tekee sen mahdolliseksi: sama kohtelu ja palvelut kaikissa 26 Arval-maassa.

Arval löytää sinulle sopivimman autopolitiikan. Hallinnoimme ajoneuvoja ja kuljettajia sekä tarjoamme ajantasaista tietoa kansainvälisestä autokannastasi. Toisin kuin muut vastaavat yritykset, emme sälytä sinulle odottamattomia kuluja. Tarkistamme sinun ja kuljettajien tilanteen säännöllisesti. Kaikki tyytymättömyyden ilmaukset katsotaan reklamaatioiksi. Olemme sitoutuneet tunnuslauseeseen: We care about cars. We care about you – sekä paikallisella että kansainvälisellä tasolla.

Neuvomme

Neuvomme ja autamme luomaan yritysautopolitiikan, joka täyttää organisaation tarpeet.

Kuva
Hallinnoimme

Hallinnoimme autokantaasi ja työsuhdeautoilijoitasi.

Kuva
Raportoimme

Tarjoamme kattavat raportit autokannasta päätöksenteon ja budjetoinnin helpottamiseksi

Kuva
Sitoudumme

Sitoudumme asiakkaisiimme palvelulupauksien kautta.

Kuva

Arval tuo yksilöllisen lähestymistavan autoleasingtoimintaan

Keskitymme ja tutustumme sinuun ja kuljettajiisi. Monien mielestä autoleasing on yritysten välistä palvelua. Arval näkee sen ihmisten välisenä palveluna – yksilöllisenä leasingpalveluna.

International Business Office

IBO: samat käytännöt 26 maassa

IBO on Arvalin International Business Office. Se on Arvalin ratkaisu, joka on mukautettu yksilöllisiin tarpeisiisi. Ehdotamme yhtenäistettyjä tuotteita ja palveluja kaikissa toimintamaissasi – se on kansainvälinen lähestymistapa kulujen valvontaan ja kokonaisvaltainen sitoumus saavuttaa haastavat yhteiskunnalliset ja ympäristöön liittyvät tavoitteet.

Teemme valtakunnanrajat ylittävästä autokannan hoitamisesta yksinkertaista. Toimimme 26 maassa, joten voit luottaa Arvaliin, missä autokantasi sijaitseekin. Voit asettaa kaikille kalustopäälliköille ja kuljettajille saman toimintajärjestelmän: näin kaikki käyttävät samaa kansainvälistä ratkaisua. Arval Analytics -verkkoalusta tarjoaa yhden yhdistetyn tietoaineiston koko autokantasi toiminnasta.

Käytössäsi on International Business Manager, joka käy säännöllisesti läpi autokantasi strategiset ja taktiset asiat kanssasi. Hän auttaa sinua laatimaan yritysautopolitiikan ja pienentämään omistamisen ja liikkumisen kokonaiskustannuksia.

Yksi yhteyshenkilö

Yksi yhteyshenkilö, joka tuntee yrityksesi hyvin

International Business Manager koordinoi paikallisten Account Managerien työtä. He ovat sinun ja kuljettajiesi omat yhteyshenkilöt kaikissa autokantasi hoitamiseen liittyvissä arjen asioissa. Tilanteessa kuin tilanteessa – esim. parhaan paikallisen sopimuksen neuvottelussa tai huollon ja korjauksen hoidossa – voit luottaa omaan asiantuntijaasi, joka muodostaa läheisen yhteistyösuhteen sinun ja henkilöstösi kanssa.

Kalustopäällikköjen kanssa tekemänsä yhteistyön lisäksi Account Managerit ovat myös tietoisia jokaisen kuljettajan henkilökohtaisesta kokemuksesta. Arval Account Manager pystyy löytämään joka pulmaan ratkaisun, joka noudattaa kanssasi solmittuja sopimuksia.

Account team

Arvalin account team hoitaa autokantasi sujuvasti

Account Managerin johtama Account Team varmistaa, että olet aina toimintamme ytimessä. Tiimin keskeinen henkilö on Account Manager, joka on ensisijainen yhteyshenkilösi. Hänen kanssaan työskentelee asiantuntijoista koostuva Account Team, joka mm. ohjeistaa autojen huolloissa, renkaiden vaihdoissa ja järjestää tarvittaessa sijaisautot.

Meillä on tällä hetkellä 104 account teamia ympäri maailmaa. Näin ollen olemme lähempänä asiakkaitamme kuin muut toimijat. Ainutlaatuinen rakenteemme sallii meidän hyödyntää kaikkia maailmanlaajuisen verkostomme etuja, ja samalla asiakkaamme voivat nauttia hyödyistä, joita läheisyys 104 pientoimistoon tarjoaa – näin emme koskaan menetä yksilöllistä lähestymistapaa.

Arval Analytics: työkalu, joka auttaa tekemään oikeita liiketoimintaratkaisuja globaalilla tasolla
Saat työkaluja, joiden avulla teet oikeita ratkaisuja ja pysyt aina edellä kilpailijoita. Arval Analytics lisää älyä, nopeutta ja tehokkuutta. Varmista, että liiketoimintasi on sitä, mitä sen pitäisi olla.

 

Tiedämme, että oikea-aikainen ja paikkansapitävä tieto autokannastasi on tärkeää. Siksi kehitimme Arval Analytics -sovelluksen. Saat ympärivuorokautista tietoa autokannastasi. Koska toimintaamme kuuluu 2 miljoonaa ympäri maailman rekisteröityä ajoneuvoa, voimme tarjota aidosti kansainvälistä palvelua.

Yhdistämme 26 maan (ja 14 kumppanuusmaan) kalustotiedot, jotta näet helposti koko autokantasi yhdellä silmäyksellä. Sovelluksemme avulla voit seurata autokantaasi monin tavoin. Autokannan tiedot esitetään lyhyesti selkeissä kaavioissa ja taulukoissa, joista löydät helposti tarvitsemasi tiedot. Autokannan kustannukset, kilometrit, polttoaineen kulutus ja hiilijalanjäljen kaltaiset yritysvastuutavoitteet; löydät kaikki tärkeimmät tiedot helppokäyttöisessä muodossa.

Tarjoamme myös simulaattorin, jonka avulla voit kartoittaa muutosten vaikutuksen liiketoimintaasi (esim. käyttämäsi ajoneuvo). Autamme säästämään paitsi rahaa, myös sitä, mistä on eniten pulaa: aikaa.

 

Palvelumme avulla voit seurata työpöydältäsi käsin autokantasi tärkeimpiä tietoja:

  • Ajoneuvojen jakauma merkeittäin
  • Autokannan aktiivisuus ja suorituskyky
  • Taloudellinen yleisnäkymä
  • Kuljettajien tyytyväisyys ja ajosuoritukset
  • Polttoaineen kulutus, polttoainekustannukset ja vakuutukset
  • Matkojen kesto, kilometrimäärät
  • Hiilidioksiditrendien seuranta kolmelta viime vuodelta
  • Markkinatrendien ja maiden välisten vertailukohtien seuranta
  • Total Cost of Ownership (TCO) -seuranta
Kuva

Vertailukohtamoduuli

Haluaisitko tietää, miltä autokantasi näyttää verrattuna muihin maailmanlaajuisesti? Vertailukohtamoduulin avulla voit verrata autokantasi tietoja Arvalin kansainvälisiin näytteisiin. Pidämme sinut ajan tasalla ajoneuvoistasi, missä ne ovatkin, aina hiilidioksidipäästöistä käyttämiesi valmistajien seurantaan.

Markkinatrendimoduuli

Markkinatrendimoduulin avulla pysyt ajan tasalla alan viimeisimmistä kehityksistä. Seuraa suosituimpia automalleja maailmalla tai polttoaineen hintaa jne.

Arval Smart Experience: ainutlaatuinen digitaalikokemus

Yhteys autokantaasi

Me Arvalilla ymmärrämme, että voidakseen kilpailla kansainvälisellä tasolla yrityksesi tarvitsee helpon pääsyn autojen tietoihin kaikissa tilanteissa. Siksi olemme kehittäneet Arval Smart Experience -sovelluksemme, joka kerää kaikki kalustosi tiedot yhdelle turvalliselle alustalle, missä voit tarkastella niitä napin painalluksella.

 

ARVAL CONNECT

Array
Yhteys maailmaasi

Arval Connect antaa sinun seurata autokantaasi yhdellä silmäyksellä. Tabletille, kannettavalle tietokoneelle ja PC:lle optimoidun helppokäyttöisen portaalin kautta pääset käsiksi kaikkeen tarvitsemaasi tietoon. Saat Saapuneet-kansion kaikille Arvalin lähettämille viesteille ja arkiston mm. laskuille ja kaikille muille tarvitsemillesi asiakirjoille. Lisäksi voit tehdä hakuja kuljettajan tai rekisterinumeron perusteella.

Arval Connect -sovelluksen avulla:

  • Olet suoraan yhteydessä account managerien kanssa
  • Pysyt ajan tasalla alan tuoreimmista uutisista
  • Voit katsoa videoarvosteluja ajoneuvoista
  • Karttasovelluksen avulla löydät tietoa palveluista ja huoltopaikoista
ARVAL FLEET VIEW

Array
Koko autokantasi yhdellä klikkauksella

Arval Fleet View antaa sinun seurata koko autokannan tietoja. Yksittäistietojen perusteella voit helposti säätää koko autokantaa koskevia strategioita.

Arval Fleet View -sovelluksesta näet:

  • Autokannan tärkeimmät tiedot
  • Autokannan muutokset
  • Taloudellinen yhteenveto
  • Kuljettajien ajotavat
  • Polttoaineen kulutus, polttoainekustannukset ja vakuutukset
  • Sopimuksen tiedot ja kilometrimäärät
  • Hiilidioksidipäästöt
  • Sopimukseen kuulumattomat kulut
ARVAL MOBILE+

Array
Maailma kuljettajiesi käsissä

Arval Mobile+ tarjoaa kuljettajillesi tiedot, jotka helpottavat heitä oman työsuhdeauton käytössä.

Arval Mobile+ -sovelluksessa kuljettajasi voivat:

  • Tarkastella tarvittavia asiakirjoja
  • Ottaa yhteyttä Arvalin palveluntarjoajaverkostoon
  • Hoitaa autonsa huollon helposti ja yksinkertaisesti
  • Tarkistaa omat ajotapansa
  • Löytää kaikki sopimustiedot
Sosiaalinen media

Sinä ja autoilijasi voitte liittyä keskusteluun sosiaalisessa mediassa tviittaamalla ja seuraamalla meitä useissa verkostoissa.

Olipa kyseessä autoalan Twitter-vinkki tai Facebook-keskustelu parhaista nelivedoista, haluamme tietää lisää siitä, mistä pidät tai et pidä. Arvalin sosiaaliset alustat, kuten LinkedIn, yhdistävät sinut samanmielisiin ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita autoalasta ja sen uutisista. Jos vaikka katselet YouTube-kanavalla alan asiantuntijoitten keskustelua tärkeistä asioista, kuten markkinatilanteesta, tai pidät uuden Audi A4:n kuvasta, haluamme kuulla sinusta.

Seuraa meitä Linkedinissä

 

Service Level Agreement: tyytyväisyytesi on tavoitteemme
Tyytyväisyytesi on meille tärkeää. Siksi takaamme tarpeisiisi mukautetun palvelun ja säännölliset kyselyt, jotta pidämme varmasti lupauksemme.

Laadimme takuut ja palveluperiaatteet yhdessä kanssasi etukäteen Service Level Agreement -sopimuksella. Asiakkaamme ovat parhaita puolestapuhujiamme, ja teemme aina kaikkemme, jotta olet pysyvästi tyytyväinen meihin.

- Laadimme selkeät prosessit ja palveluperiaatteet, jotta tiedät mitä odottaa.
- Teemme säännöllisesti kyselyjä ja mittaamme suoritustamme ja tyytyväisyyttäsi
- Jokainen tyytymättömyyden ilmaus on valitus syystä riippumatta.
- Sitoumuksemme tarkoittaa, että saat mitä tilaat

Reklamaatiot ovat tilaisuutemme kehittyä

Arvostamme jokaista asiakkaan tekemää reklamaatiota, sillä ne ovat tilaisuus kehittää toimintaamme ja toimintatapojamme.

Reklamaatio tarkoittaa sitä, ettemme ole täyttäneet odotuksiasi, ja kertoo, mitä meidän täytyy tehdä paremmin ansaitaksemme asiakkaiden uskollisuuden. Siksi pidämme aina puheyhteyden avoinna ja ilmoitamme sinulle reklamaatioiden KPI-tiedot.

Jos joku palvelujemme käyttäjä on tyytymätön, kirjaamme reklamaation ylös ja varmistamme, että se huomioidaan 24 tunnin sisällä. Tavoitteemme on ratkaista ongelmat mahdollisimman pian, 3–5 päivässä.

Meille asia ei kuitenkaan pääty siihen. Tarkastelemme säännöllisesti kehityssuuntauksia nähdäksemme, missä voimme parantaa eri tasoilla. Palautteesi on meille tärkeää tietoa, ja tutkimme ja muokkaamme prosessiamme sen mukaisesti. Katsomme asian käsitellyksi vasta, kun olet tyytyväinen ja prosessiamme on parannettu.