Lue lisää Arvalin toimista koronaviruspandemian aikana täältä
LÄHETÄ PALAUTETTA
LÄHETÄ PALAUTETTA
LÄHETÄ PALAUTETTA
Meille arvailla hyvä palvelu on ykkösasia haluamme kuulla kokemuksistasi ja saada palautetta, jotta voimme tarjota mahdollisimman korkeatasoista palvelua.
Jos emme ole onnistuneet kohdallasi, kuulisimme mielellämme, mikä ei ole toiminut, jotta voimme tulevaisuudessa toimia paremmin.
Kuinka käsittelemme palautteet?
Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian palautteen vastaanottamisen jälkeen ja kerromme mitä seuraavaksi tapahtuu.
Käymme kaikki palautteet läpi puolueettomasti ja oikeudenmukaisesti.
Kerromme, minkälaisiin toimiin palautteesi on johtanut.
Kun olemme käsitelleet palautteen, parannamme palvelujamme palautteesi perusteella.
Tavoitteenamme on ratkaista mahdollisimman suuri osa palautteista 24 tunnin sisällä palautteen saapumisesta (arkipäivinä). Jos palautteen käsittely kestää jostakin syystä kauemmin, olemme sinuun joka tapauksessa 5 arkipäivän sisällä palautteen vastaanottamisesta ja kerromme tilannetiedot palautteen etenemisestä.
Palautteet lähettäminen on helppoa – kerro meille seuraavat tiedot:
1. Tapahtumien kulku ja odotettu tai toivottu lopputulos
2. Omat ja yrityksesi yhteystiedot
Voit lähettää meille sähköpostia: info@arval.fi, soittaa: +358 9 82 54 12 34 tai täyttää alla olevan lomakkeen.