Etusivu > Yhteistyökumppani autokannan hallinnoimiseen > Miksi valita Arvalin leasingpalvelu?

Miksi valita Arvalin leasingpalvelu?

Arvalin sitoumukset
Neuvomme

Neuvomme ja autamme luomaan yritysautopolitiikan, joka täyttää organisaation tarpeet.

Kuva
Hallinnoimme

Hallinnoimme autokantaasi ja työsuhdeautoilijoitasi.

Kuva
Raportoimme

Tarjoamme kattavat raportit autokannasta päätöksenteon ja budjetoinnin helpottamiseksi

Kuva
Sitoudumme

Sitoudumme asiakkaisiimme palvelulupauksien kautta.

Kuva
Arval: yksilöllinen lähestymistapa autoleasingpalveluun

Haluamme tutustua lähemmin sinuun ja kuljettajiisi. Joidenkin mielestä autoleasing on yritysten välistä palvelua. Arval näkee sen ihmisten välisenä palveluna – yksilöllisenä leasingpalveluna.

Yksi yhteyshenkilö, joka tuntee yrityksesi hyvin

Account Manager on oma yhteyshenkilösi kaikissa autokantasi hoitamiseen liittyvissä päivittäisissä asioissa. Tilanteessa kuin tilanteessa – esim. parhaan sopimuksen löytämisessä tai ajoneuvojesi huollon ja korjauksen hoidossa – voit luottaa omaan asiantuntijaasi, joka muodostaa läheisen yhteistyösuhteen sinun ja kuljettajiesi kanssa. Arval Account Manager löytää jokaiseen pulmaan ratkaisun, joka noudattaa yhteistyösopimuksiamme.

 

Arvalin account team hoitaa autokantaasi

Account Managerin johtama Account Team varmistaa, että olet aina toimintamme ytimessä. Tiimin keskeinen henkilö on Account Manager, joka on ensisijainen yhteyshenkilösi. Hänen kanssaan työskentelee asiantuntijoista koostuva Account Team, joka mm. ohjeistaa autojen huolloissa, renkaiden vaihdoissa ja järjestää tarvittaessa sijaisautot.

Varmistamme aina, että olemme lähempänä asiakkaitamme kuin muut toimijat. Ainutlaatuinen konseptimme mahdollistaa meidän hyödyntää suuren toimijan etuja, ja samalla asiakkaamme voivat nauttia pientoimiston kanssa asioimisen eduista. Pidämme huolta, ettei vuorovaikutuksemme koskaan menetä yksilöllistä otettaan.

 

 

 



Arval Smart Experience: yhteys 24 h/vrk

Arval Smart Experience: ainutlaatuinen digitaalikokemus

Tiedämme, että yrityksesi tarvitsee helpon pääsyn autojen tietoihin. Siksi olemme kehittäneet Arval Smart Experience -sovelluksen, joka kerää kaikki kalustosi tiedot yhdelle turvalliselle alustalle, missä voit tarkastella niitä napin painalluksella.

ARVAL CONNECT

Array
Yhteys autokantaasi

Arval Connect mahdollistaa autokannan seuraamisen yhdellä napin painalluksella. Tabletille, kannettavalle tietokoneelle ja PC:lle optimoidun helppokäyttöisen portaalin kautta pääset käsiksi kaikkeen tarvitsemaasi tietoon. Saat Saapuneet-kansion kaikille Arvalin lähettämille viesteille ja arkiston mm. laskuille ja muille tarvitsemillesi asiakirjoille. Lisäksi voit tehdä hakuja kuljettajan tai rekisterinumeron perusteella.

Arval Connect -sovelluksen avulla:

  • Voit olla suoraan yhteydessä account managerien kanssa
  • Pysyt ajan tasalla alan tuoreimmista uutisista
  • Voit katsoa videoarvosteluja ajoneuvoista
  • Karttasovelluksen avulla löydät tietoa palveluista ja huoltopaikoista
ARVAL FLEET VIEW

Array
Koko autokantasi yhdellä klikkauksella

Arval Fleet View antaa sinun seurata autokannan tietoja. Yksittäistietojen perusteella voit helposti muokata autokantaa koskevia sääntöjä.

Arval Fleet View -sovelluksesta näet:

  • Autokannan tärkeimmät tiedot
  • Autokannan muutokset
  • Taloudellinen yhteenveto
  • Kuljettajien ajotavat
  • Polttoaineen kulutus, polttoainekustannukset ja vakuutukset
  • Sopimuksen tiedot ja kilometrimäärät
  • Hiilidioksidipäästöt
  • Sopimukseen kuulumattomat kulut

 

ARVAL MOBILE+

Array
Maailma kuljettajiesi käsissä

Arval Mobile+ tarjoaa kuljettajillesi tiedot, jotka helpottavat heitä oman työsuhdeauton käytössä.

Arval Mobile+ -sovelluksessa kuljettajasi voivat:

  • Tarkastella tarvittavia asiakirjoja
  • Ottaa yhteyttä Arvalin palveluntarjoajaverkostoon
  • Hoitaa autonsa huollon helposti ja yksinkertaisesti
  • Tarkistaa omat ajotapansa
  • Löytää kaikki sopimustiedot
Sosiaalinen media

Sinä ja kuljettajasi voitte liittyä keskusteluun sosiaalisessa mediassa ja seuraamalla meitä useissa verkostoissa.

Olipa kyseessä autoalan Twitter-vinkki tai Facebook-keskustelu parhaista nelivedoista, haluamme tietää lisää siitä, mistä pidät tai et pidä. Arvalin sosiaaliset alustat, kuten LinkedIn, yhdistävät sinut samanmielisiin ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita autoalasta ja sen uutisista. Jos vaikka katselet YouTube-kanavalla alan asiantuntijoitten keskustelua tärkeistä asioista, kuten markkinatilanteesta, tai pidät uuden Audi A4:n kuvasta, haluamme kuulla sinusta.

Seuraa meitä Linkedinissä

 

Service Level Agreement: tyytyväisyytesi on tavoitteemme
Tyytyväisyytesi on meille tärkeää. Siksi takaamme tarpeisiisi mukautetun palvelun ja säännölliset kyselyt, jotta pidämme varmasti lupauksemme.

Laadimme takuut ja palveluperiaatteet yhdessä kanssasi etukäteen Service Level Agreement -sopimuksella. Asiakkaamme ovat parhaita puolestapuhujiamme, ja teemme aina kaikkemme, jotta olet pysyvästi tyytyväinen meihin.

- Laadimme selkeät prosessit ja palveluperiaatteet, jotta tiedät mitä odottaa.
- Teemme säännöllisesti kyselyjä ja mittaamme suoritustamme ja tyytyväisyyttäsi
- Jokainen tyytymättömyyden ilmaus on reklamaatio syystä riippumatta.
- Sitoumuksemme tarkoittaa, että saat mitä tilaat

Reklamaatiot ovat tilaisuutemme kehittyä

Arvostamme jokaista asiakkaan tekemää reklamaatiota, sillä ne ovat tilaisuus kehittää toimintaamme ja toimintatapojamme.

Reklamaatio tarkoittaa sitä, ettemme ole täyttäneet odotuksiasi, ja kertoo, mitä meidän täytyy tehdä paremmin ansaitaksemme asiakkaiden uskollisuuden. Siksi pidämme aina puheyhteyden avoinna ja ilmoitamme sinulle reklamaatioiden KPI-tiedot.

Jos joku palvelujemme käyttäjä on tyytymätön, kirjaamme reklamaation ylös ja varmistamme, että se huomioidaan 24 tunnin sisällä. Tavoitteemme on ratkaista ongelmat mahdollisimman pian,  3–5 päivässä.

Meille asia ei kuitenkaan pääty siihen. Tarkastelemme säännöllisesti kehityssuuntauksia nähdäksemme, missä voimme parantaa eri tasoilla. Palautteesi on meille tärkeää tietoa, ja tutkimme ja muokkaamme prosessiamme sen mukaisesti. Katsomme asian käsitellyksi vasta, kun olet tyytyväinen ja prosessiamme on parannettu.