
Oma yhteyshenkilö aina apunasi
Tuttu tilanne monessa asiakaspalvelutilanteessa: soitat vaihteeseen, sinua pompotellaan käsittelijältä toiselle – ja joudut selittämään samat asiat uudestaan ja uudestaan. Kontaktihenkilöt kierrättävät hankalat kysymykset pitkin verkostoa ja odottavat vastauksia ylemmältä portaalta, jolloin käsittelyajat venyvät.
Arvalin asiakkaana sinulle ei käy näin. Meillä apunasi on kaikissa asioissa oma yhteyshenkilösi ja asiakkuustiimi, jotka varmistavat nopean ja henkilökohtaisen palvelun.
Mikä erottaa Arvalin palvelun muista?
Teemme mitä lupaamme. Olemme avoimia siinä, mitä teemme, sopimuksemme ovat selkeitä ja raportoimme tekemämme. Hoidamme yhteistyössä sen, mitä olemme luvanneet. Tavoitteemme on pitkäaikainen asiakassuhde, ja toimimme tämän mukaan.
Autamme huoltoleasingsopimuksesi/autoilusi kaikissa vaiheissa:
- auton valinnassa,
- auton tilauksessa,
- vastaanottamisessa/käyttöönotossa,
- huolloissa ja korjauksissa,
- tiepalvelutilanteissa,
- sopimuksen päättymisessä ja auton palautuksessa,
- vakuutuksissa ja onnettomuuksien hallinnassa sekä
- lyhytaikaisissa autotarpeissa.
Entäpä laskutus ja raportointi? Tukenasi niissäkin!
Mitä jos kuljettaja haluaa auton omakseen? Myynti tai siirtäminen yksityisleasingiin onnistuu toimestamme!
Kuinka kauan jaksat odottaa vastausta leasingyritykseltäsi?
Meille on tärkeää, että asiakkaamme eivät joudu odottamaan ja olemme todella panostaneet tähän. Siksi uskallamme asettaa itsellemme korkeat tavoitteet:
- Vastaamme puheluihin 20 sekunnissa ja sähköposteihin kahden työpäivän sisällä
- Toimistoaikojen ulkopuolella kuljettajien tukena on tiepalvelumme, joka on käytössä 24/7. Tiepalvelusta saat apua tien päälle kahden tunnin sisällä.
Joustoa ja palvelua, joka sopii juuri sinun yrityksesi tarpeisiin
Hyvästit geneerisille yritysleasing sopimuksille – meidän kanssamme saat juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin sopivia ratkaisuja. Miten tiedämme, mitä tarvitset? Koko toimintamme on järjestetty ja tiimimme koottu sen mukaan, että pystymme varmasti auttamaan niin jokapäiväisissä asioissa kuin harvemmin vastaan tulevissa kysymyksissä.
Asiakkuustiimiin kuuluu useita asiantuntijoita:
- asiakkuusvastaavat päivittäisten asioiden tukena
- oston ja toimituksen asiantuntijat (auto, varusteet, energiaratkaisut)
- huoltojen asiantuntija
- korjausten asiantuntija
- renkaiden asiantuntija
- vakuutus- ja vahinkoasioiden asiantuntija
- asiakkuus- ja sopimusasiantuntija
- auton palautuksen ja sopimuksen päättymisen asiantuntija.

Palvelumallimme ansiosta saat aina nopeasti ja helposti vastauksen kaikkiin autokantaasi koskeviin kysymyksiin aina polttoainekortista verojen hallinnointiin, yhdellä puhelinsoitolla. Oma yhteyshenkilösi, eli asiakkuusvastaava, koordinoi tiimiä ja varmistaa, että saat vastauksen oikealta asiantuntijalta.
Haluatko, että vastaamme puolestasi kaikkiin kuljettajien kysymyksiin?
Tuntuuko, että päivästäsi kuluu liikaa aikaa kuljettajien kysymyksiin vastaamiseen? Arvalin jokaisella asiakkaalla on yksi nimetty yhteyshenkilö, eli asiakkuusvastaava, jonka kanssa voit hoitaa kaikki päivittäiset asiat. Voit antaa kuljettajille suoraan nimetyn yhteyshenkilön yhteystiedot – näin säästät sekä omaa että kuljettajiesi arvokasta aikaa.
Kiinnostaako asiakkuus Arvalilla? Pyydä yhteydenotto niin jutellaan lisää
Miksi Arval?
Voit luottaa meihin:
Yli 30 vuoden kokemus leasingalalta kansainvälisesti
Arval kumppanina:
Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa löytämään parhaat ratkaisut
Olemme täällä sinua varten:
Olemme apunasi kaikissa autoasioissa kun sitä tarvitset
Me hallinnoimme, sinä päätät:
Me hoidamme kaikki autoasiat puolestasi, sinä teet päätökset