Reklamaatiot

Teemme kaikkemme tarjotaksemme asiakkaillemme, yhteistyökumppaneillemme ja sivustollamme vierailijoille parhaan mahdollisen kokemuksen ja palvelun. On kuitenkin mahdollista, että jostain syystä asiakaskokemuksesi on ollut epämiellyttävä ja haluat tehdä reklamaation. Arvalissa käsittelemme reklamaatiot hyvin avoimesti. Jokainen reklamaatio kirjataan tarkasti ja sitä seurataan, jotta voimme varmistaa, että epämiellyttävästä kokemuksesta saadaan myönteinen lopputulos ja sen toistuminen tulevaisuudessa estetään. 

 

Voit tarvittaessa tehdä reklamaation meille puhelimitse 09 8254 1234, postitse Karhumäentie 3, 01530 VANTAA tai oheisella reklamaatiolomakkeella. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Jos sinulla on leasingautoosi liittyviä käytännön kysymyksiä, ota yhteyttä Arvalin asiakaspalveluun. Arvalin kuljettajatiimi palvelee sinua maanantaista perjantaihin kello 08:00-17:00. Tavoitat meidät numerosta 09 8254 1234 sähköpostitse osoitteessa info@arval.fi tai etunimi.sukunimi@arval.fi.

 

Tee reklamaatio

 

Voit tehdä reklamaation täyttämällä oheisen lomakkeen.

 

 

 

Reklamaatiolomake

 Vahvistan, että olen lukenut ja ymmärtänyt Arvalin tietosuojaselosteen.

Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja siihen sovelletaan Googlen tietosuojakäytäntöä ja käyttöehtoja.