Lue lisää Arvalin toimista koronaviruspandemian aikana täältä
Arval on asiakaspalveluun sitoutunut autoleasing-yritys
Arval tuo yksilöllisen lähestymistavan autoleasingtoimintaan
Keskitymme ja tutustumme sinuun ja kuljettajiisi. Monien mielestä autoleasing on yritysten välistä palvelua. Arval näkee sen ihmisten välisenä palveluna – yksilöllisenä leasingpalveluna.
Yksi yhteyshenkilö joka tuntee autoasiasi hyvin
Sinulla on oma nimetty yhteyshenkilö jokapäiväisiä autoasioita varten. Tilanteessa kuin tilanteessa – esimerkiksi auton hankinnassa tai ajoneuvosi huolto- ja korjaustapahtumissa – voit luottaa omaan asiantuntijaasi, joka on läheisessä yhteistyössä sinun ja autosi kanssa. Arvalin yhteyshenkilö löytää ratkaisut jokapäiväisiin ongelmiisi, joihin saatat törmätä.
Arvalin asiakaspalvelutiimi hoitaa sinun asiasi joustavasti
Asiakaspalvelutiimi varmistaa, että voit keskittyä omaan liiketoimintaasi. Sinulle nimetään asiakaspalvelutiimi ja avainhenkilö, joka on ensisijainen kontaktisi. Hän työskentelee asiantuntijoista koostuvan tiimin kanssa, neuvoo auton huollossa, renkaiden vaihdossa ja jos tarvetta, järjestää väliaikaisen auton käyttöösi.
Me varmistamme, että olemme lähempänä asiakasta kuin muut toimijat. Ainutlaatuinen toimintamallimme antaa asiakkaillemme suuren toimijan mittakaavahyödyt, kun samalla asiakkaamme nauttivat pienen toimiston kotoisuuden eduista. Me huolehdimme, että yhteydenpito pysyy asiakaspalvelumme otteessa.

Yrityksesi tarpeet täyttävä autopolitiikka
Arval pyrkii rakentamaan pitkiä asiakassuhteita ja ymmärtämään asiakkaiden tarpeita. Suhteen rakentamisen avain on tehokas autokannan hallinta, jonka perustana on hyvä yritysautopolitiikka.
Sinulle sopiva autopolitiikka
Arval määrittää yritykselle parhaan autopolitiikan neljän pääkeinon avulla: Tarkastelemme teknisiä ja taloudellisia tekijöitä ja selvitämme politiikan henkilöstö- ja yritysvastuuvaikutukset. Takaamme sinulle parhaiten sopivan ajoneuvovalikoiman ja tarjoamme parhaat rahoitus- ja palveluvaihtoehdot. Lyhyen tai pitkän aikavälin tarpeesi sopivat taatusti budjettiisi. Arval tukee myös henkilöstön motivaatiota sekä turvallista ja ympäristöä säästävää autopolitiikkaa.
Hyödyt sinulle ja kuljettajillesi
Hyvä ja järkevä autopolitiikka auttaa varmistamaan vakaat ja ennustettavat autokantakustannukset, optimoi kuljettajiesi ajoneuvojen käytön ja pienentää oikeudellisia, yhteiskunnallisia ja työturvallisuuteen liittyviä riskejä. Kuljettajasi tietävät oikeutensa ja velvollisuutensa, ja heitä kohdellaan hyvin, mikä lisää motivaatiota.
"Arvalin Markus Kangasmäki on avain asiakastyytyväisyyteemme. Nopeat ja asiantuntevat vastaukset kysymykseen, kuin kysymykseen. Erinomainen asiakaspalvelukokemus hänen kanssaan työskentelystä!"
-Asiakaspalaute 2018

Arvalin sitoumukset
Neuvomme

Neuvomme ja autamme luomaan yritysautopolitiikan, joka täyttää organisaation tarpeet.
Hallinnoimme

Hallinnoimme autokantaasi ja työsuhdeautoilijoitasi.
Raportoimme

Tarjoamme kattavat raportit autokannasta päätöksenteon ja budjetoinnin helpottamiseksi
Sitoudumme

Sitoudumme asiakkaisiimme palvelulupauksien kautta.
PALVELUTASOSOPIMUS: TYYTYVÄISYYTESI ON TAVOITTEEMME
Leasing-yritys Arval tarjoaa asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin sopivia leasing-autoja ja autokantaratkaisuja
Laadimme takuut ja palveluperiaatteet yhdessä kanssasi etukäteen Palvelutasosopimuksella. Asiakkaamme ovat parhaita puolestapuhujiamme, ja teemme aina kaikkemme, jotta olet pysyvästi tyytyväinen meihin.
- Laadimme selkeät prosessit ja palveluperiaatteet, jotta tiedät mitä odottaa.
- Teemme säännöllisesti kyselyjä ja mittaamme suoritustamme ja tyytyväisyyttäsi
- Jokainen tyytymättömyyden ilmaus on reklamaatio syystä riippumatta.
- Sitoumuksemme tarkoittaa, että saat mitä tilaat
Arvostamme jokaista asiakkaan tekemää reklamaatiota, sillä ne ovat tilaisuus kehittää toimintaamme ja toimintatapojamme.
Reklamaatio tarkoittaa sitä, ettemme ole täyttäneet odotuksiasi, ja kertoo, mitä meidän täytyy tehdä paremmin ansaitaksemme asiakkaiden uskollisuuden. Siksi pidämme aina puheyhteyden avoinna ja raportoimme sinulle reklamaatiot säännöllisesti.
Jos joku palvelujemme käyttäjä on tyytymätön, kirjaamme reklamaation ylös ja varmistamme, että se huomioidaan 24 tunnin sisällä. Tavoitteemme on ratkaista ongelmat mahdollisimman pian, 3–5 päivässä.
Meille asia ei kuitenkaan pääty siihen. Tarkastelemme säännöllisesti kehityssuuntauksia nähdäksemme, missä voimme parantaa eri tasoilla. Palautteesi on meille tärkeää tietoa, ja tutkimme ja muokkaamme prosessiamme sen mukaisesti. Katsomme asian käsitellyksi vasta, kun olet tyytyväinen ja prosessiamme on parannettu.
