Etusivu > Oma vai leasing > Palvelut ja palaute

Palvelut ja palaute

Arval Smart Experience: ainutlaatuinen digitaalikokemus

Yhteys autokantaasi ympäri vuorokauden

Me Arvalilla ymmärrämme, että voidakseen kilpailla kansainvälisellä tasolla yrityksesi tarvitsee helpon pääsyn autojen tietoihin kaikissa tilanteissa. Siksi olemme kehittäneet Arval Smart Experience -sovelluksemme,  joka kerää kaikki kalustosi tiedot yhdelle turvalliselle alustalle, missä voit tarkastella niitä napin painalluksella.

 

ARVAL CONNECT

Yhteys autokantaasi

Array

Arval Connect antaa sinun seurata autokantaasi yhdellä silmäyksellä. Tabletille, kannettavalle tietokoneelle ja PC:lle optimoidun helppokäyttöisen portaalin kautta pääset käsiksi kaikkeen tarvitsemaasi tietoon. Saat Saapuneet-kansion kaikille Arvalin lähettämille viesteille ja arkiston mm. laskuille ja kaikille muille tarvitsemillesi asiakirjoille. Lisäksi voit tehdä hakuja kuljettajan tai rekisterinumeron perusteella.

Arval Connect -sovelluksen avulla:

  • Olet suoraan yhteydessä account managerien kanssa
  • Pysyt ajan tasalla alan tuoreimmista uutisista
  • Voit katsoa videoarvosteluja ajoneuvoista
  • Karttasovelluksen avulla löydät tietoa palveluista ja huoltopaikoista
ARVAL FLEET VIEW

Koko autokantasi yhdellä klikkauksella

Array

Arval Fleet View antaa sinun seurata koko autokannan tietoja. Yksittäistietojen perusteella voit helposti säätää koko autokantaa koskevia strategioita.

Arval Fleet View -sovelluksesta näet:

  • Autokannan tärkeimmät tiedot
  • Autokannan muutokset
  • Taloudellinen yhteenveto
  • Kuljettajien ajotavat
  • Polttoaineen kulutus, polttoainekustannukset ja vakuutukset
  • Sopimuksen tiedot ja kilometrimäärät
  • Hiilidioksidipäästöt
  • Sopimukseen kuulumattomat kulut
ARVAL MOBILE+

Maailma kuljettajiesi käsissä

Array

Arval Mobile+ yhdistää kuljettajasi tietoon, jota he tarvitsevat tehokkaan toiminnan varmistamiseksi.

Arval Mobile+ -sovelluksessa kuljettajasi voivat:

  • Tarkastella tarvittavia asiakirjoja
  • Ottaa yhteyttä Arvalin palveluntarjoajaverkostoon
  • Hoitaa autonsa huollon helposti ja yksinkertaisesti
  • Tarkistaa omat ajotapansa
  • Löytää kaikki sopimustiedot
Sosiaalinen media

Sinä ja kuljettajasi voitte liittyä keskusteluun sosiaalisessa mediassa tviittaamalla ja seuraamalla meitä useissa verkostoissa.

Olipa kyseessä autoalan Twitter-vinkki tai Facebook-keskustelu parhaista nelivedoista, haluamme tietää lisää siitä, mistä pidät tai et pidä. Arvalin sosiaaliset alustat, kuten LinkedIn, yhdistävät sinut samanmielisiin ihmisiin, jotka ovat kiinnostuneita autoalasta ja sen uutisista. Jos vaikka katselet YouTube-kanavalla alan asiantuntijoitten keskustelua tärkeistä asioista, kuten markkinatilanteesta, tai pidät uuden Audi A4:n kuvasta, haluamme kuulla sinusta.

Seuraa meitä Linkedinissä

 

Service Level Agreement: tyytyväisyytesi on tavoitteemme
Tyytyväisyytesi on meille tärkeää. Siksi takaamme tarpeisiisi mukautetun palvelun ja säännölliset kyselyt, jotta pidämme varmasti lupauksemme.

Laadimme takuut ja palveluperiaatteet yhdessä kanssasi etukäteen Service Level Agreement -sopimuksella. Asiakkaamme ovat parhaita puolestapuhujiamme, ja teemme aina kaikkemme, jotta olet pysyvästi tyytyväinen meihin.

- Laadimme selkeät prosessit ja palveluperiaatteet, jotta tiedät mitä odottaa.
- Teemme säännöllisesti kyselyjä ja mittaamme suoritustamme ja tyytyväisyyttäsi
- Jokainen tyytymättömyyden ilmaus on reklamaatio syystä riippumatta
- Sitoumuksemme tarkoittaa, että saat mitä tilaat

Reklamaatiot ovat tilaisuutemme kehittyä

Arvostamme jokaista asiakkaan tekemää reklamaatiota, sillä ne ovat tilaisuus kehittää toimintaamme ja toimintatapojamme.

Reklamaatio tarkoittaa, ettemme ole täyttäneet odotuksiasi, ja kertoo, mitä meidän täytyy tehdä paremmin ansaitaksemme asiakkaiden uskollisuuden. Siksi pidämme aina puheyhteyden avoinna ja ilmoitamme sinulle reklamaation KPI-tiedot.

Jos joku palvelujemme käyttäjä on tyytymätön, kirjaamme reklamaation ja varmistamme, että se huomioidaan 24 tunnin sisällä. Tavoitteemme on ratkaista ongelmat mahdollisimman pian, 3–5 päivässä.

Meille asia ei kuitenkaan pääty siihen. Tarkastelemme säännöllisesti kehityssuuntauksia nähdäksemme, missä voimme parantaa eri tasoilla. Palautteesi on meille tärkeää tietoa, ja tutkimme ja muokkaamme prosessiamme sen mukaisesti. Katsomme asian käsitellyksi vasta, kun olet tyytyväinen ja prosessiamme on parannettu.